Klassisk föreningsförsäljning

Vad roligt att du vill tjäna pengar till din förening, lag eller klass. Med Sundas rengöringsprodukter erbjuder du lättsålda produkter alla använder, vilket innebär att försäljningen är enkel och att föreningen/klassen tjänar enkla pengar för att nå ert mål oavsett vad det är. Det ska inte vara krångligt med tjäna pengar till föreningen eller klassen.

Lättsålda produkter för din förening eller lag

Rengöringsprodukter är något som måste finnas i alla hem, vare sig det är tvättmedel eller rengöring. Det ska vara enkelt att tjäna pengar till föreningen, låt efterfrågan styra er försäljning med lättsålda rengöringsprodukter. Ta beställningar från släkningar grannar och på arbetsplatser med hjälp av vår föreningswebshop eller med en klassisk beställningslista.

Vi erbjuder flera försäjningspaket som är anpassade för olika försäljningsmål. Välj att fokusera på en produkt, vår storfavorit Sporttvätt eller färdiga paket med rengöring för hela hemmet.

Tjäna pengar till laget eller föreningen

• Hög förtjänst med 35% på alla köp
  • Enkelt att sälja – produkter alla behöver i sitt hem
  • Ni behöver inte ligga ute med några pengar
  • Korta och enkla transportled – varorna transporteras direkt till er förening
  • Beställningslistor som digitala och/eller i pappersform
  • Skräddarsydda paket

Så går det till

1. Ta emot beställningar

Alla säljare får personliga inlogg som skickas med i startpaketet och registrerar enkelt sina försäljningar på www.sunda.se regelbundet under försäljningsperioden.

2. Gör sambeställning

Eller/och så väljer ni beställningslistor i pappersform som skickas med vilket gör att eran administratör kan sammanställa all försäljning för de som inte registrerar sina försäljningar digitalt.

3. Dela ut & behåll vinst!

Efter försäljningsperioden sammanställs försäljningen och produkterna levereras direkt till er förening inom 2 veckor eller vid behov av ytterligare produktion 4-6 veckor. När ni är klara behåller ni 35% av vinsten. Bra jobbat!

Lättsålda produkter alla använder i sitt hem

Vi ger er personlig vägledning hela vägen till ert säljmål!